Hemma!

Ååå vad skönt det är att få sova i sin egen säng, duscha i varmt vatten och gå på en riktig toalett. När Mikaela frågade mig om jag ville haka på till gotland så "glömde" hon visst berätta att huset vi skulle bo i var en sommarstuga utan vatten och wc... visst vi har inte det heller vid våran sommarstuga men då ska man ju inte visstas bland okänt folk på dagarna heller... haha. Låter som om jag är värsta stadsbon men jag gillar bekvämligheter! Utedass är inte min grej asså.

Nu är man iaf hel och ren och fått håret tvättat! Nice:)

Helgen har varit jätte bra. Vi fick trots allt bra väder:) regn på fm igår söndag bara, tur att det finns regn kläder. Precis till att staffarna skulle in i ringen sken himlen upp igen och det blev TOK varmt. Bilder från helgen kommer senare, orkar inte lägga över bilderna just nu från systemkameran...

Just nu sitter jag och myser i soffan med mina 2 små söta fyrbenta vänner. Vad jag har saknat dem. Cia blev så glad i natt när jag kom hem att hon inte visste var hon skulle ta vägen. Pluttan! Det är kärlek det<3 Robin sov tungt när jag kom hem, kände inte för att väcka han då han går upp så sjukt tidigt. Får bli en myskväll ikväll! Jag har redan hitta på nått som jag kan överraska honom me... hihi.

Vad ska man hitta på annars idag då??? Ingen aning... funderar på en liten shopping då jag såg att lönen kommit in på kontot eller så skippar jag det och gör NADA! Är så skönt det me ibland:)



-bästaste och finaste staffen som finns!
Cia♥

Nästa år. Då ska vi ta me tusan semestra på gotland!! Himla fin ö det där alltså. Går allt som det är tänkt oxå så har vi ju en liten och att semestra me, lääängtar så!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback