Lördag och Hoffmaestro!

Vilken värme! Jag dör... Nu har man ju vant sig av med den och tycker det nästan är jobbigt istället, haha. Nej då jag har faktiskt njutit av den hela dagen fram tills nu. Har legat uppe i mammas och pappas pool på en madrass med Lisa hela tiden. Färg fick man oxå, wiiie! Härligt värre:) Men nu kom det moln och sen så lockade soffan liite, hehe.

Igår kväll var vi upp till mamma och pappa och grillade. Hela familjen var samlad dessutom inte alla gånger det händer. Jätte mysigt! Och god mat vare, som alltid hos mamma. Love my family♥


alla syskonen en julafton:)

Ikväll ska jag på Hoffmaestro!! Kommer bli galet roligt:) Lisa och jag ska till Anna innan då rå på middag och sedan möta upp de andra på katalin. Jag är så grymt taggad! Men det kommer nog bli hyffsat lugnt då vi ska åka klockan 4 på morgonen på söndag sen till Göteborg. Kommer inte bli många timmars sömn inatt känner jag, huvva. Robin ska på kräftskiva på söderby ikväll oxå så han kommer ju men vara lagom pigg i morgon bitti... Meeen så kul det kommer bli!!! Älskar karuseller:) allt som snurrar och helst upp och ned är bara för kul. Kommer bli en dunder helg det här, tror ja de:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback