Mamma är bra hon:)

Precis som jag bestämt mig att -nä det blir en hemma dag. Så ringer mammsen och säger att hon slutar ett och vill åka in till stan och shoppa lite grejer. Perfa! Efter det ringde pappa och frågade om jag ville äta lunch me han:) fast jag tror han sa så för att han ville ha hämtning på åkern innan så han kom hem, haha. Inte mig emot:) hungrig är jag ju konstant så lite lunch säger man ej nej till:)

Tänkte jag skulle kalasa i mig makrill i tomatsås på knäckemacka till lunch. Måste ju få i mig mer fisk sa barnmorskan och tipsade mig om makrill som innnehåller mkt omega3. Man ska ju helst äta fisk 2-3 gånger i veckan... vilket jag är jätte dålig på att få i mig... måste bättre mig!


Det märks att man har varit borta 4 dagar... hade 146 olästa inlägg på bloglovin... Måste sluta följa så många bloggar! Hälften är ju gravidbloggar och det är juuu så kul att läsa sånna:) hihi.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mkt :) Jag har bara laddat upp dom som bild och sen infogar i varje inlägg :)

2010-08-30 @ 14:08:14
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback