Neeeej måndag

Nu är de 3 semester veckorna förbi, buhu! På ett sätt är det skönt för att få lite rutin på dagarna igen men det är ju såå skönt att vara ledig! Men som Ingela sa, "snart kommer en lång och härlig ledighet. Tiden kommer gå fort fram till dess." Hoppas på det ja me:) Satt och läste lite igår om havandeskaps penningen. Jag har sånt jobb så jag får söka det:) då får man gå två månader innan beräknat BF. Så då kommer jag ju få ledigt från och med början på januari:) inte dumt. Finns ju så mycket grejer att se fram emot i höst så då kommer nog den gå fort.

Den här veckan jobbar jag kväll mån-ons, sen på torsdag morgon bär det av till gotland. Kul, kul!

Kom på en sak i morse när jag rastade hundarna. Nu är verkligen hösten på ingång. Solen sken men varmt var det tusan inte, burr. Dags att klä på sig lite mera nu! Jag vill ha lön nu så man kan shoppa lite mysiga stora tröjor. Helst stickade och sen skulle jag behöva införskaffa lite nya skor. Älskar höst shoppingen!

Nej nu ska jag ringa lite nödvändiga samtal...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Om man klickar på lilla bebisen i magen så vinkar den :P

2010-08-23 @ 12:51:53
Postat av: Lisa

eller hur du ska ju ändå vara långledig snart så klaga inte:P men trodde du var ledig i morgon, det är ju tårta hos mig:)

2010-08-23 @ 18:56:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback