Så där ja!

Nu har jag knåpat färdigt på en blogg design:) men orkar inte lägga in den nu... får bli sen.

Igår vart det en jätte mysig kväll. Vi la i kräftburarna och sedan satt vi och grillade å snackade hela kvällen. Vid halv elva sen kom Paul och Marianne och då var det dags att se om vi fått nån fångst.

Lite fick vi iaf:)


Robin fick ro och jag vittjade burar:)


Vi orkade inte sova kvar där uppe så vi åkte hem sen efter vi kollat alla burar. Robin åkte med pappa i morse igen för att vittja burarna en sista gång och sedan ta upp dem. Pratade me han nyss och det hade varit bättre me kräftor nu på morgonen än igår. Kul!! På lördag blire kräftskiva för hela slanten i Lagga:) ÄLskar verkligen kräftor!

Idag är det ju faktiskt fint väder (ja ni hörde rätt, haha). Blev ju inge kolmården då Robin åkte till Lagga ist. Får bli norrköping en annan dag. Nu tror jag att jag ska kila upp till mamma en sväng och se vad hon har för sig:) Ibland så bara älskar jag min mamma. Hon är för go alltså och speciellt just NU.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni få tillökning?

2010-08-07 @ 21:55:22
URL: http://fraaajdas.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag vet inte, fick bara den känslan. Min gravidradar kanske går helt fel?

2010-08-09 @ 07:24:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback