Slö dag!

Jag är slö, hundarna är slöa. Det är bara Robin som är effektiv här hemma. Han är på tomten och gräver det sista. Men inte undra på att man är slö då! Piss väder utomhus ju. Vi har verkligen valt de sämsta semester veckorna på hela sommaren. Satt igår kväll och tittade på sista-minuten resor, skulle va så skönt att sticka ifrån det här men det kan vi ju inte heller göra:/ Hoppas, hoppas det blir bättre. Vi har ju faktiskt 2 veckor kvar:)

Idag blire som sagt en inne dag. Jag ska ta tag i mitt nya pyssel-projekt som har legat på is några dagar. Ikväll ska vi till Lagga och fiska kräftor. Det är så mysigt! På me regnstället antar jag... Imorgon om det är uppehåll ska vi åka till kolmården jag och Robin. Men det får vi se imorgon:)



Nu längtar jag faktiskt till vintern! Precis som Ingela sa igår. Får då kommer Andreas och Lindas bebis! Guu så mysigt:)

Linda hade börjat känna hur det sparkade där inne nu. Vilken häftig känsla det måste vara. Kan det inte bli december nu!! hihi

Kommentarer
Postat av: Emmy



Ha ha vilken söt bild :)

2010-08-04 @ 18:54:31
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback