Tisdag nu då

Den hektiska helgen är över och semester lugnet börjar hinna i fatt mig. Hela helgen blev det tidiga mornar och sena kvällar, huvva. Robin har slitit på som sjutton han, min flitiga lilla myra:) Men nu är allt berg bort sprängt och tomten börjar se ut som just en tomt. Kommer bli välldans fint! Robin åkte till tomten i morse igen för att gräva mera. Vi har ju lånat hem en större grävmaskin från IVV som ska snart lämnas tillbaka så då är det ju bäst att passa på att göra så mycket som man hinner. Det tråkiga är att jag inte kan göra så mycket... Men det kommer! Jag ska istället umgås me Lollo en stund idag. Hon är på väg hit så ska vi bege oss till wik och gå en promenix me vovvarna sedan ta en fika me Lisa i ny-fiket:) Mys dag!

Igår var en riktig mysig kväll! Vi var till Reta i Vänge på en aloevera kväll. Vi han både me fotvård och hudvård, intensivt ja visst! haha. Kul vare. Mindre roligt att jag kom hem 700:- fattigare... men äsch vad gör det om hundra år lixom och gerjerna ja fick me mig hem var as bra! Man ska investera i sig själv! Bland alla krämer jag fick me mig hem så köpte jag även ett mineral puder, as bra! Aloveras make-up var kanon. Det får bli en maku-up kväll me bestämde vi, fast i september:) Kul att Lollo har börjat sälja! Igår var även jag, Malin, Lisa och mamma till Thun´s. Blev riktigt besviken då jag inte hittade nått. Kom endast hem med choklad. Jag drog den slutsatsen att Thun´s var bättre förr, för det vare!

Nej nu ska jag klä på mig nå anständigt för nu borde Lollitan dyka upp snart:) Ciao!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback