Utvilad!

Inatt har jag sovit heela natten! Det var inte igår kan ja säga. Jag har hittat en perfekt sovställning nu, haha. Jag har ju alltid sovit tidigare magen men det går ju inte längre. Tuttarna känns som om de ska sprängas och man får en olustig känsla i magen. På vänster sida kan jag ju inte heller sova p.g.a en nervskada i låret som göra att hela låret domnar bort... Suck lixom! Nu blire typ foster ställning på höger sida:) Funkar men är ju inte som att sova på magen... Vilka problem man har!
Tidigt vaknar jag ju fortfarnade iaf. Kissblåsan är inte att leka med...

Igår var det ju första jobb dagen då efter semestern. Var riktigt kul faktiskt! Kvällen gick dunder fort:) Men så jobbade man ju me de bästa två oxå<3

Nu har jag och mina två små vovvar mys här i soffan. Loke ligger och snarkar helt utbredd i halva soffan. Cia och jag hopträngda i den andra halvan. Mysigt!


Jag har en magvärmare jag, hihi. Svårt att blogga me en hand bara... Mys vovve<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback