70 dagar kvar!

Alltså 2 månader och tio dagar:) grovt räknad.
Kan inte fatta.... MEN vad jag längtar! Vill ha våran lilla bebis här nu:)
Vecka 31 imorgon! Gaalet!

Idag blev det ikea shopping efter jobbet:) Nu känns sovrummet helt färdigt faktiskt! Det är bara lite kort som ska in i ramar och ett väggord som ska upp på väggen. Ska visa imorgon när det är helt färdigt+ mitt pyssel som jag höll på me igår:)

Alltså jag kan knappt sitta längre... Magen trycker såå ot revbenen. Skönast är att stå eller att ligga på sida. Inge vidare... Mätte min mage igår. Alltså den växer typ inte alls utåt längre(???) tycker att jag har haft samma mått hur länge som helst nu. Men enligt sf-måttet hos BM så växer det så ja ska väll vara nöjd endå:) 

Imorgon är det jobb igen då... men sen ska jag in till Lollo på fika och shopping på fullerö. Kuul!
Fullerö måste vara den bästa butiken i uppsala! Lätt!


Känner mig såå blek fet just nu. Vill vara brun!!
Nu när julen är över så får gärna våren komma snart. Är bra less på snön just nu. Vill ha värme och sol!


Kommentarer
Postat av: Ida

härligt, inte långt kvar nu! själv har jag nu ca 6 ½ månad kvar... haha :)

2010-12-28 @ 20:09:55
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Postat av: Anna

Härligt att det börjar närma sig :) Jag mätte också min mage själv och i slutet typ i vecka 28-30 slutade det måttet att växa men sf-måttet fortsatte att växa.

// Anna

2010-12-29 @ 10:46:04
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com/
Postat av: Ida

nej, jag har inte gått ut med det än, mer än till de närmsta :) går in i v 12 imorgon.. äntligen :) längtar som sjutton tills jga börjar komma uppåt och det börjar synas :) hur länge gick du innan man kunde ana att du var gravid? kram

2010-12-29 @ 12:09:30
URL: http://kevlarsoul.gone.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback