Lucia



Lucia idag och inte har ja sett nå luciatåg... Vi har som tradition i min familj att vi går upp tidigt och tittar på lucia morgon på tv. Samtidigt har vi varm choklad, lussebullar och pepparkakor med glasyr på till. I år fick ja skippa det för kvart över sju i morse satt jag på löwenströmska sjukhuset. Robin opererade sitt korsband idag. Gick jätte bra så vi fick åka hem vid halv ett. Var liite drygt att sitta i väntrummet och vänta på han hela tiden men som tur var kom Isabell förbi. Underlig plats att stöta på varann igen efter typ 6 år... Kuul iaf att se na igen:)

Iaf kom vi lagom till Uppsala igen för mitt barnmorskebesök. Den här gången fick Robin me höra hjärtljuden:) dom låg på 130 slag/minut och mitt SF-mått var 28 cm. Mitt blodvärde hade oxå stigit till 108!!!! Skönt att min kämpan har givit lite resultat:) men ja ska fortsätta me dubbeldos tydligen i en vecka till:(

Min helg den har varit lugn den. I fredags var ja hem till familjen Winberg. I lördags hade jag en oförskämt låång sovmorgon men skönt var det kan ja tala om! Sen resten av dagen tillbringade jag me svärmor och svägerska på julmarknad i hagbybyggdegård. På kvällen bjöd mamma och pappa på mat (grillat, det ni!). I söndags (igår visst) åkte ja och Lisa till moster och fikade och sen vidare till farmor på adventsfika. Klockan fyra sen så kom hela Robins familj och firade att jag fyllt år, såklart blev det fika då me... Hade ont i magen sen efter allt kaffe och fikabröd, haha. Robin kom även hem från svensexan i söndags em:) som jag längtat efter honom! Hatar att sova själv!
Om man summerar helgen då så har den varit lugn och skön!

Jaaa just det! Fick även träffa lilla Linnea för första gången igår:) men herregud vad liten! Kunde inte sluta tänka på att shit vi kommer oxå få en egen snart... Så overkligt! Trodde inte jag kunde längta ännu mera än jag gjorde men det gör jag efter jag sett henne. VÅRAN LILLA PRINS, KOM UT NU!

Nu ska jag fortsätta titta på svenska hjältar galan:)

p.s är det flera som haft problem me blogg.se i helgen?? Jag har inte kunnat komma in förens nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:45:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback