Sista veckan på 2010

Såg nyss unga mödrar på TV... Dom visade en ung tjejs förlossning där. Gick hur bra och smidigt som helst för henne. Kom på mig själv att tänka "det där kan jag oxå klara!" Hur jävla ont kan det göra lixom?? Inte så man kommer dö iaf. Jag kommer klara det!:)

Blir tokig snart, har två kåta hundar här hemma. Cia löper nämligen, är snart i höglöpet dessutom så nu är Loke riktigt jobbig. Inatt var det inte kul... Ett himla gnällande och runt rantande på dem fast i olika rum. Var inte precis pigg imorse när klockan ringde halv sex. Jobbet flöt på bra och jag kunde ta ut en timme komp, så slutade halv två idag. Inte helt fel!! Vet ni vad jag gjorde då?? hihi. Ska visa senare med en bild:)

Ringde nyss och bokade en tid för att fixa naglarna:) Så nästa vecka smäller det!! Tänkte att jag kunde ju fira låååång ledigheten med det plus bli lite extra fin inför bröllopet nästa vecka. Just det, har någon nått tips på vad man ger i bröllops present till en gammal barndomsvänn?? Jätte svårt tycker ja.


Snart är de tillbaka:)

Nej nu ska jag göra pytt i panna med stekt ägg, mmm!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket! :)



Jag såg också det där avsnittet. Så lätt hon hade för att amma också. :) Så svårt att tänka sig att man själv ligger där med en liten bebis om inte allt för många veckor. Känns helt overkligt. :)

2010-12-28 @ 00:21:47
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Lillis

Klart att du fixar de Elin. Jag fixade juh att föda på soffan hemma utan bedövning. Kram

2010-12-28 @ 11:13:12
URL: http://orvarormbunke.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback