Sömlös natt och ett pissigt jobbpass...

Ni hör ju hur bra min dag har varit lixom! Så det tänker ja inte ens skriva om...

Hujedamig vad twilight är bra alltså!!! Fick ju de två första filmerna i födelsedags present så de två har jag nu sett (igen), ska köpa Eclipse imorgon tänkte ja och även hinna me och se den (igen) (är leeedig imorgon!). Idag fick jag låna fjärde boken av sjuksköterskan på jobbet me:) Är så sjuuukt nyfiken på vad som händer så jag kan ju inte berga mig, därav att ja va tvungen att låna boken och inte vänta på att filmen ska börja på bio, haha. Så är det nån av er som har läst fjärde boken så HÅLL TYST! haha



Idag fick jag brev på posten om föräldragruppens början och ny tid till nästa ultraljud:) Kul me lite flera datum att se fram emot! Nu är det även inte så många jobb pass kvar innan jag får gå på HP, hihi. Det om nått längtar jag till just nu! Ja inte mera än till 8 mars förstås;)

Nej nu blire matlagning! Vet inte om ja ska ge mig på att göra köttfärsbiffar eller bara en köttfärssås... Får se vad karln väljer;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback