Vilken underbar dag!

Allt är för bra för att vara sant idag! Toppen väder utanför fönstret, jag är ledig, natten har man fått sovit i non-stop OCH det bästa som har hänt... Linda och Andreas fick en liten flicka igår kväll!!! Jag började seriöst gråta när jag fick reda på det. Så himla kul! Jag är så glad för deras skull! Nu väntar jag me spänning på att få reda på hur det gick och hur den lilla ser ut. Men vad paff jag blev när Ingela ringde och berättade igår... hon var ju beräknad till 20 december och vi har alltid skämtat om att de kommer ligga på BB på julafton. Skönt att de fick så tidigt, inte kul me ett barn på julafton kanske... Så nu är Robin och jag farbror och faster då och våran lilla bebis har fått en kusin:)

Vad ska man hitta på idag då?? Funderar på att göra mig iordning strax och fara in till staden för lite julklapps shopping. Känns inte så lockande då det är SoooL ute men jag måste verkligen börja me klapparna snart... Vet på ett ungefär vad ja ska ge alla:)

ÅÅå kan verkligen inte sluta tänka på Linda!!
Jag är så nyfiken på allt och har såå många frågor!


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 29

Gud så roligt för dem att de slapp vänta tills jul, skönt att vara lite ensamma innan man träffar ev. en massa människor på julafton :) Jag ska också iväg på julklappsshopping tänkte jag, fast jag vet inte vad jag ska köpa. Så dålig på det :P

2010-12-08 @ 11:01:33
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Grattis till dina vänner som fick en flicka och att shoppa är alltid underbart :D Älskar att handla till andra men då måste man veta vad man ska handla !

2010-12-08 @ 15:50:17
URL: http://www.thistakes.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback