God Morgon!

Jag är vaken alldeles föör tidigt. Vaknade halv sex av att Robins klocka ringde och fick sedan inte sova längre;) Lika bra att gå upp sen för det var lögn av somna om. Sitter nu här i min ny inköpta morgonrock och mysiga filt med en kopp te och tittar på nyhetsmorgon. Känns härligt faktiskt!

Igår var det skola som gällde. Kan inte säga att jag längtat tillbaka precis men jaja dan gick. Fick en heeel bibba med uppgifter som jag ska göra till torsdag för att jag missade förra veckan. Kommer bli SÅ roligt... Efter skolan igår så gick ja över till Lollo en sväng. Hon har ju fått hem lilla Cleo nu:) Sååå himla söt! Finns inget underbarare än valpar och staffarna är ju bara för mycket som små. Cia och Cleo kommer bli bästisar tror jag;)
När jag kom hem så möttes jag av en härlig mat doft. Robin hade gjort sjömansbiff, typ det bästa jag vet. Han är kung på att göra det oxå, smarrigt värre! Blev även en semla till efterrätt:)

Söta lilla Cleo<3

Blev så himla förvånad igår, fick ett sms att mitt paket från bubbelroom hade kommit till posten. Jag la in beställningen på lördagkvällen och så kommer det sen måndag eftermiddag. Snacka om snabba ryck! Blev hel nöjd med min shopping. Jag har letat och letat efter en mysig morgonrock men har inte hittat nån på stan. Blev less och sökte på nätet ist, hittade en på bubbelroom och den fick de bli. Kunde ju inte låta bli att klicka hem ett par örhängen och en skjorta me:) är ju så lätt att bara klicka, haha.
 

Örhängerna hittade jag inte bild på nu men dom var me fina:)

Nej nu ska jag ta mig en tallrik yoghurt och sedan börja plugga... Klockan två är det möta på dalby, skulle vara skönt om man var klar me uppg tills dess


Kommentarer
Postat av: Lollo

Godmorgon min sköna böna!! tänk om jag också baras kunde flyga upp vid halv 6 pigg och glad! ;D måste bara säga att de är sååååå kul att du är hemma igen för jag har saknat dig! <3 ses snart sötgöte!

2010-02-24 @ 10:39:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback