Så här bra har vi det...


Här är polen vid Agnetas hus. Jätte fin!! (har visst glömt at ta kort på hela huset...) Här har vi legat och guppat i många timmar nu:)


På AoNang beach, det ligger ca 10 minuter med bil från där vi bor. Finns en hel del sånna här söta små apor där som äter ur händerna.


Lisa o jag gjorde en egen lite trip runt kyckling ön och till poda. (Kyckling ön i bakgrunden) Vi hade en jätte rolig gubbe som körde long-tail-båten, efter han släppt av alla andra så fick vi åka runt själva me han. Snällt! Han skulle fotta oss mot alla bergen hela tiden, ibland är det skönt att vara tjej:)


On the boat to Poda!!


På podas strand. Har nog aldrig sett finare o klarare vatten! Helt underbart vackert.


Bilderna blir verkligen som man har sett dem på vykort och liknande. Jag är heelt såld på thailand! Vackrare land får man leta efter!!

Idag ska vi ha en hemma dag. Eftersom vi låg och pressade igår så får man sota för det idag, men det äre värt:) Jag har blåsor på näsan, ajajaj. Men det ska förhoppningsvis gå över snart:) Aloeveran känns att den hjälper iaf. Precis nu så bokade vi hotell på Phi Phi island. Vi ska dit på tisdag nästa vecka och vara där till lördag, ska bli kuuul!

Nej nu ska vi ta en trip till den lokala marknaden o köpa lite frukt till lunch, yummie!

Nu börjar saknaden bli STOR efter min älskling! Tur att skype finns iaf, annars hade jag gått under.
Älskar dig såå mkt Robin!♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

guuuuuud så avis jag blir!! ;( :D här i Sverige är det bara ett jädra skiiiiit-väder kan jag ju säga ;P snö snö snö överallt! SAKNAR DIG! PUSSPUSS <3

2010-02-05 @ 10:46:39
Postat av: Camilla

Fyfaaaaaaaaaaaan så underbart det ser ut! och du och lisa ser ut som tvillingar på bilden i bikini på båten! haha

jagf vill skypa med er!!!!!!!!!!! puss

2010-02-05 @ 11:26:22
Postat av: Marin

Jag och Tom sitter här och tittar på bilderna och drömmer oss bort. Ett helt åååår innan vi är där. känns väldigt långt borta. Va härligt ni har de!!

kramar i massor

2010-02-09 @ 18:51:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback