17 dagar kvar till Thailand!

Känns som om dagarna bara springer iväg nu. Snart sitter väll jag o Lisa på flyger dit:) Läängtar som tusan dit!

Helgen har varit jätte mysig. I fredags var vi ut på O´connors och käkade mat och drack en massa öl med nära och kära. Satt väll där nästan hela kvällen. Blev även en tur till pictures och baren baren. Jätte mysig kväll och så roligt att vi blev några stycken med:)
Lördagen sen så var det 30-års fest för Robins kusin Sanna. Kul att träffa så mycket släkt. När vi kom dit så fick alla en varsin lapp där det stod nått om någon som man skulle försöka leta upp. När man hittat sin "kompis" så fick man gå och ta mat. Rolig grej faktiskt! Kul sätt att mixa allt folk på:) På min lapp stod det "barndomsvänn, mamma till Dexter. Kallas Ärtan". Var lite roligt att gå runt och fråga "Hej är det du som är Ärtan..." haha.
Idag blev det en låång sov morgon. Såå skönt! Igentligen skulle jag ha åkt till sunnersta backen och åkt pulka me Lollo o Nisse men jag var så seg hela fm, vet ej varför... På em så åkte vi till tomten med pappa och röjde upp tomt gränsen. Gubbarna från lantmäteriet skulle tydligen komma förbi och sätta ut gränserna snart:) Nu har vi precis kommit hem från Robins föräldrar. Vi blev bjudna på mat där:)

Neeej nu ska vi se ännu ett avsnitt av "true blood"...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback