7 dagar till Thailand

... Jag vet att jag tjatar om det hela tiden men jag längtar nå otroligt nu. Hatar det här kalla vädret och snön och att solen lyser med sin frånvaro. Jag känner mig så trött och hängig hela tiden. Behöver SOOOL! Tänk att få känna sig brun oxå, häärligt!

Gissa vad jag har haft för drömmar inatt då, haha. Ja men t.ex så vet jag nu hur badrummet ska se ut:) Är så himla roligt att tänka och planera hur allt ska se ut. Igår kväll satt vi hela kvällen och tittade i olika kataloger och på nätet på olika kök och badrum. Det roligaste är att vi tycker såå lika:) som igår satt vi och pratade om vilka bänkskivor vi ville ha, vi har ju hela tiden pratat om svarta, nästan samtidigt säger vi att "ja ek skulle ju oxå vara fint" haha. Får se hur det blir... Svarta är ju fint men det kanske blir för mycket.... svårt val!

Loke, Cia och jag har precis varit ute på en skogspromenad. Jätte skönt att ut och gå innan man äter frukost. Känns som om man kommer igång bättre då:) Iaf så var det sjukt mkt snö i skogen så det var inte jätte lätt att ta sig fram. Smält nu snön!!

Idag är det jobb som står på schemat annars. Börjar 13 till 21.30, lagom härligt sådär. Imorgon jobbar jag 7-14.30 och på kvällen sen har jag en partylite visning i bälinge (av alla ställen). Fredagen jobbar jag även då 7-14.30. Det var min vecka det:) Helgen är jobb fri så det känns skönt. Nästa vecka är det skolvecka och sedan på onsdagen ÅKER VI!!! Wiiiee

Just nu håller jag på och beställer en almanacka.
Jätte fina som man designar helt själv och väljer innehållet på. Kanon!
Ordning och reda... löning på fredag;)


Fattar inte varför jag inte kunde ladda upp min egen här men här är en exempel bild iaf:)
Gå in på personligalmanacka och gör din egen:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

JAG KOMMER SAAAAKNA DIG <3

2010-01-21 @ 10:27:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback