Kaffepannan på slagen...

Sitter just nu och väntar på att Ingela ska komma och fika lite. Vi ska lägga in hennes partylite beställning från visningen igår. Blev en bra försäljning så hon fick 1270:- att handla vad hon vill ur katalogen:) Velig som hon är så kunde hon inte bestämma sig igår, haha. Så hoppas hon har gjort det nu:)
Ikväll har jag en till visning, hos Mannes mamma i dalby. Skulle bli 12 stycken så hoppas på en bra visning där me:)

Idag har jag varit in till dalby en sväng och fixat lite. Lagt in lite beställningar och ordnat lite, för nu kommer jag inte vara där förens om 4 VECKOR!! Härligt! Har inte fått nå resfeber ännu men det kommer nog, haha.

I lördags så slingade jag håret... blev lite väl guldiga slingor men nu efter två tvättar med silver shampoo så är det fint:) Det funkade verkligen med silver schampoo, taack Lollo för tipset:) Imorgon ska jag klippa mig me så att man e fräsch inför resan! Vet inte hur länge sedan det va jag klippte mig, växer som ogräs mitt hår! Ska bli skönt att få bort alla slitna toppar.

Nej nu kom min fika gäst:)


min härliga svärmor:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback