Schteekit värre;)

Nu är vi äntligen framme! Eller ja vi kom ju igår kväll... Flyget var för senat 4 timmar från arlanda, var lite jobbigt men det gick ingen nöd på oss:) vi satt i baren och tog ex antal öl för att somna bättre på flyget. Och det gjorde vi, haha. Tog 10 timmar och 40 minuter att flyga hit. Men det gick bra:)

Igår när vi kom så gick vi ut o käkade i Ao Nang (typ 10 minuter här ifrån). Super god mat! Åt en grön curry gryta, mmm. Sen var vi ut på en glass bar och åt och drack mera öööl.

Idag har vi tagit lite lugnt. Man är bra trött, tar nog et tag at ställa om sig. Har legat i poolen hela fm, är redan brun:) Solen tar som sjuton! Gillas;)

Nej nu ska vi äta lunch. Fruktsallad:)


Kommentarer
Postat av: Lollo

åååååh vad avis jag blir nu eliiiiiin!!! 3 jävla veckor ;D lova att sola lite åt mig med, kommer känna mig som ett spöka när du kommer hem ju! ;( du får fortsätta uppdatera här på bloggen tycker jag, ska kolla om man kan fixa skype också :) hälsade på Cleo igårkväll, hon har blivit sååå stor! SAKNAR DIG REDAN!!hälsa Lisa också!! :D PUSSAR <3

2010-01-29 @ 10:18:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback