Torsdag 7 januari

Phuuu nu måste jag vila från städandet... Har dammsugit och diskat och torkat skåpsluckor och bäddat rent... nu orkar jag inte mera. Badrummet får vänta tills imorgon! Men det känns så skönt efteråt när allt är fint:) Typ det ända positiva med städandet...

Just nu sitter jag och lägger över all musik och alla kort från den gamla datorn till den nya. Igår fick Robin nå ryck och då helt plötsligt skulle en ny dator införskaffas... Men det var väl behövligt! Den gamla var för tröög och internetet kasst så nu funkar allt fint (än så länge...)
Nu kan jag äntligen spela Sims med, haha. Det är såå roligt ju!

Måndags och tisdags så var vi på tomten hela tiden och fixade:) För i måndags fick vi äntligen förhandsbeskedet på bygglovet! Äntligen! Bara det har tagit ett halv år... Så i måndags eftermiddag for vi runt med pappa på alla möjliga ställen och lämnade in avstyckning och avloppspapper och ja jag vet inte allt vad det var... El oxå tror jag... haha här har man koll. Så nån gång nästa vecka ska vi väll kontakta husfirman och boka ett möte med dem. Såå himla kul att det börjar rulla på nu! Robin vill fixa sånt där nu när han är ledig och har grävmaskinen hemma. Bergsprängaren skulle komma förbi oxå nån dag me och skjuta bort lite berg. Nu börjar tomten faktiskt likna en tomt och inte skog som det var innan:)

I måndags så fick min kära bror nykeln till sitt hus me:) Så himla fint det var! Avis som sjutton är jag! Men vårat hus kommer bli finare:P Iaf så har han flyttat in nu så nu väntar man bara på inflyttningsfesten:)

Nej nu ska jag äta lunch och sedan bege mig till jobbet:) Ännu en kväll på dalby väntar...


Löööv You Honey<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback