-Vilken jäkla smäll!!

Idag har vi sprängt på tomten mellan halv åtta till tre. Var skit kul! Vi vart inte riktigt färdiga då Robin ska borra lite fler hål där inte allt blev bort skjutet och sedan är det lite i början på vägen som även ska bort, så vi ska fortsätta imorgon igen:) Men va lite dynamit kan vara kul! Nu vill jag bara spränga mera saker, haha. Nångång vill ja me trycka på knappen:) Jag har mest gått och fyllt i grus i borrhållen, känns i ryggen kan ja tala om (vadå otränad...). Tog lite kort under dagen. Blev inget på själva sprängningen då ja filmade det istället:)

Sprängnissarna, Anders och Jimmy:)


Robin la ut mattor och grävde bort berg bitarna


Fika paus:) mamma fixade kaffe och hade bakat rulltårta, mummsigt värre!


Och då passade pappa på att leka lite me Robins maskin:) Ögonen bara glittrade på han, haha. Killar och stora maskiner...


Oskar var även me och hjälpte till och brorsan kom förbi en stund på förmiddagen. Tack så mycket för hjälpen!
Ikväll ska vi ut och käka med mamma och pappa på Lingon som tack för hjälpen, har aldrig varit där så det ska bli ruligt:)



Shit vad nervös jag är!!! Behöver jag nog inte vara men ändå...


Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Vilken fin blogg!

2010-08-01 @ 18:30:17
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback