Efterlängtade helgen...

...är äntligen här nu!! Det var så skönt när klockan visade halv 3 och man fick gå hem från jobbet. Idag har det faktiskt varit en jätte rolig dag. Alla de gamla var så glada och vi fikade och skrattade tillsammans. Kom även en gubbe och spelade dragspel på em och det uppsakttas jämt! Mys dag sådär:)

Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad man ska hitta på, kanske bara va hemma och äta en go middag me varann?? Vet ej... Men det visar sig väll som alltid:) Imorgon kväll ska vi några stycken över till söderby igen fast då inte på grillkväll utan på räkfrossa:) Mmm. Älskar räkor! Snart får man även äta kräftor:) längtar. Appråpå kräftor så bestämde jag och Lisa här om dagen att det inte blir någon kräftskiva detta år. Tråkigt men så blire. Får se till nästa år om vi orkar styra upp något, tycker att det borde vara fler som engagerade sig eftersom det har blivit så många som vill komma men inte då...

Nu ska jag läsa det sista kapitlet i min bok. Jag vill inte egentligen för då tar den ju slut:(

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback