Idag är det än bättre dag...

Fy sjutton för igår... Kände bara hur demonerna kom över mig där ett tag. Men det löser sig som min söta sa! Och visst allt brukar ju lösa sig tillslut.
Lite shopping blev det iaf me Lisa igår. Hittade en jätte söt sommar klänning, blev totalt kär! Blommig är den med:) Införskaffade även ett par nya flipp-flopp som INTE någon hund ska tugga sönder den här gången! Tredje paret lixom...

Kom nästan precis hem från jobbet faktiskt. Piss att man jobbade när det blev vajjert väder... kunde ju ha varit i går lixom meeen nu är jag ledig i 4 HÄRLIGA DAGAR. Hur nice är inte det?? Satt även och knåpade ihop extra ledigt innan semstern börjar me. Blir bra det att slippa jobba helg innan man går på den:)

Ikväll är det skytte i Länna igen som vi ska åka på. Gick inge vidare i måndags... Har aldrig sett någon ge upp så fort som R gjorde då, haha. Övning ger färdighet... Han ville lixom inte lyssna på det. Ikväll ska även Frida me och försöka skjuta upp. Hon skrev ju provet me mig för typ 5 år sedan men inte riktigt fått tummen ur och gjort skjutprovet efter det;) Ska bli skoj att ses igen, blir ju inte så ofta längre då hon pluggar i Linköping.


Frajda en nyårsafton i dalby bygdegård för as länge sedan känns det som... Poserande med en kola-tub;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback