Nu är det inte långt kvar!

Jobb dagen idag bara sprang iväg, härligt det för nu har jag bara en jobb dag kvar sedan S E M E S T E R i 3 hela veckor! Kommer bli helt underbart! Robin och jag diskuterade igår vad vi skulle göra och kom fram till att det mest får bli dags utflykter. Ska till Liseberg iaf och där bokar vi hotell:) kommer bli KUL. Tror Lisa skulle följa me och sedan är det ju Lasse (för det är ju hans fördelsedags present:) Har ju en till plats i bilen, någon som vill me??:) Sen på semestern har vi ju en del möten inplanerade:) Spännande!

Nu ringde min prins och sa han var på väg hem. Skönt för jag är vrål hungrig. Glömde matlådan i kylen i morse så magen kurrar rejält nu... Men uscha vilken start på morgonen jag fick, FÖRSOV mig. Hatar det och jag hatar att stressa på morgonen. Stackars vovvarna som fick kasta i sig mat och ut i hundgården direkt, ingen mys morgon här inte:( Men det tar vi igen nu. Cia ligger bervid mig här i soffan och tular. Mys vovve!

Nej nu åter till mitt nästa pyssel projekt här hemma:) (visar sedan när det börjar bli färdigt)




Idag har jag känt mig så grymt kär. Älskar verkligen min karl! Han är bara för underbar (okey så låter det inte jämt, haha, men alla har vi svackor). Men den senaste veckan har varit så lovley. Nykära nästan, hihi.



Elin hjärta Robin 

forever


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback