Sov morgon är guld!

Innan R åkte i morse var han ut me hundarna en sväng så jag inte skulle behöva gå upp så tidigt. Såå skönt med en hyffsad lång sovmorgon. Nu är jag helt utvilad och redo för dagen:) Idag är jag ledig och det känns hur skönt som helst! Hela helgen har varit pest att jobba. Känner mig så trött hela tiden och orkeslös. Orkeslösheten kommer väll ifrån att jag inte pallar äta, har ingen energi i kroppen. Idag känns det bättre iaf, har fått i mig frukost och ett stort glas med multivitamin. Det ska nog göra susen!



Fy fasen vad trött ja är på TV-Shop just nu!!! Visar de något annat någongång på förmiddagarna??? Just nu är det både på 4:an, 5:an och 6:an. Vem går på sånt skit förresten som de säljer!?
Nej jag är inte bitter, haha. Var bara tvungen att ha nått och irritera mig på...


Åååå varför går det inte att lägga ut bilder på facebook nu för tiden? Det går inte från våran dator iaf...


Me and Lollo på söderby förra helgen. Jätte mysig kväll! Vi ska nog dit nu på lördag igen. Fast då var det inte grillkväll utan räkfrossa:) Gott!





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback