Torsdag 29 juli

Snart är Juli slut då... Vart fan tar alla dagar vägen?? Står väll sig inte på så är väll vintern här:/

Guu vad duktig jag känner mig just nu! Mia (moster) och jag har haft en riktig röjjar morgon här. Det började me att jag vaknade me ett ryck halv åtta i morse när Robin for ur sängen (försov sig visst lite, hihi, hans tur idag). Då tyckte jag att det var lika bra att gå upp för mig me, började städa och diska innan frukosten. Sen vid nio hörde ja Mia stöka runt utan för ytterdörren, jojnade henne och då fick sig trapp-upp-gången sig en riktig om gång. Vi skickade upp hennes karl på stege som fick putsa fönstret som sitter 8 meter upp, huvvaligen! Jag står inte på stege!! Men vad fint det är nu:) Nu har vi fikat och bestämt oss för att ta en shopping runda! Mia ville till linum och jag till himla så det ska vi göra nu. Skulle va skoj att åka till fullerö oxå men vi får se:)

So long!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback