Dagens att göra...

  • Jobba -Check!
  • Åka me Ellie till vet. -Check!
  • Rensa ogräs i hundgården -Check!
  • Städa bilen -Check!
  • Fila naglarna -Check!

Phuu nu är jag trött! Vetrinär besöket blev jätte tråkigt... Ellie hade livmodersinflammation och måste akut opereras imorgon bitti. Lill pluttan! Ellie är min mamma och pappas tax bara så att ni vet (och Lokes mamma). Efter som pappa ej har henne försäkrad så kommer hela kalaset gå på 12 000:- (hoppas han lärt sig nu efter allt mitt tjat om försäkringar). Hoppas, hoppas hon blir frisk nu bara. Kockan åtta i morgon bitti ska jag skjutsa henne till mälarkliniken.


Söta lilla (lurviga) Ellie<3

Nej nu ska jag fortsätta kolla på repmånad med älsk, den är för jävla rolig!! Sen blire tv4 play för jag missade greys igår K A T A S T R O F....


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback