Denna vecka då...

...har börjat me jobb både igår och idag. Skönt me lite paus från solen faktiskt. Varför blir det allt så?? Att man får nästan ångest när man är inomhus när solen skiner. Man måste ju inte alltid vara ute och pressa. Men jag är sånn men då äre skönt att man jobbar och är tvungen att vara lite inne:)

Träffade Lollo en sväng idag me innan jag slutade, alltid lika skoj:) Vi bestämde att det var på tok för länge vi sågs så fredag är våran dag, hihi. Middag och bio får det bli, myys! Längtar faktiskt att få se nya twilight filmen. De två andra är ju så bra så jag har höga förväntningar på denna...

Ikväll då tänkte jag att jag skulle ha en lugn och skön kväll. Laddade ner första avsnittet av tredje säsongen True Blood som jag tänkte av njuta och sedan färga håret efter det... men icke då! Det blir till att åka till tomten istället. Vi måste blåsa rent allt berg för nu i helgen ska det sprängas där. Det var den lugna kvällen det, haha. Får ta igen det imorgon:)

Nu ska jag laga köttfärssås och spagetti, jag är vrål hungrig och en lika vrål hungrig karl kommer hem snart me så det är bäst att börja:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback