Dina färger var blå

Vad hände?? På förmiddagen när man jobbade så sken solen och nu när man äntligen har kommit hem regnar det... Får bli lite slappande inomhus till Robin kommer hem.

Helgen bara sprang förbi den, som alltid när man är ledig. Lördagen blev det inte många knop gjorda. Fyy vad jag inte var i topp form. Tur att det inte blev så att jag åkte me till sthlm. Jag gick upp till mamma och pappa ist och käkade god middag. Pappa bjöd på whiskey, men bara av en klump så vände sig det sig i magen. Sprit har jag druckit för ett helt år nu, haha! Söndagen så for Lisa, Johan och ja till Västerås för att titta på Lasse när han spelade match. Spö regnade nästan hela tiden! Tur att vi satt under tak på läktaren! Mer synd om lille Lars som fick vara på planen. Men ganska kul att titta på små grbbarna iaf:) Jag tog massa kort!






Visst är han snygg min lillebror;)

Igår åkte vi till Ingela och Staffan efter vi slutat jobba. Vi bjöd dem på grillat och färskpotatis! Himla gott alltså. Jag hämtade även hem en crosstrainer som jag fick av Ingela. Synd bara att vi inte får plats me den här hemma... nu står den i källaren, får se hur många gånger jag går dit och tränar... (åå ja som köpte friskis kort, fyy på mig som inte utnyttjar det. Ångest!)

Sitter just nu och lyssnar på sommarlåtar. Vill så gärna ha sommar NU! och helst semster oxå;) Men det dröjer det. Vi tog seeen semester i år, så vi har vecka 31, 32 och 33. Har inga plner direkt för semestern heller. Liseberg och kolmården är bara inbokat. Får se sen vad vi hittar på:)

Nu ska jag hitta på nån middag för jag är vrålhungrig!! Så blir när man inte kommer ihåg att ta med matlåda

Den här är sommar för mig:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback