Flurran:)

Personalfesten igår blev jätte skoj! Lite tråkigt att inte alla kunde komma bara men vi som var där, vi var taggade! Hade låga förväntningar på flustret men det var verkligen jätte kul. Mycket dans och shoots blev det, haha. Fy fan vad ont i fötterna jag hade när jag kom hem! Men lite förvånad iaf att jag pallade gå i klackar hela kvällen:)





 



 







Idag mår jag mindre bra... Seg som tusan men det är det värt:) Kostar att ligga på topp!
Nu ångrar jag lite att jag budade på KISS biljetterna igår. Vinner jag så blir det KISS ikväll på stadion. Får se än så länge har jag högsta budet. Nu ska jag bädda ner mig i soffan en stund till!

Kommentarer
Postat av: anna

du är så fin elin :)

2010-06-13 @ 22:23:54
Postat av: Elin

tack söta du<3

2010-06-14 @ 11:21:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback