Första juni

Majgard är det redan juni! Men nu är det ju ändå sommar:) för juni är väll en sommar månad?? Tittar man ut iaf så är det sommar nu! Vaarmt och sköönt. Kanske är ryss-värmen som kommit:)

I helgen har det varit fullrulle där av inga inlägg här:) Efter helgen vet jag iaf att jag INTE är någon CAMPING MÄNNSIKA! fyyy... Säger Robin att vi ska köpa husvagn då är det slut, haha. Nejrå men jag förstår mig inte på det där livet. Sitta i förtältet och grilla och glo. Det är ju precis vad alla gör där! De bygger upp nån liten stad som inte finns och de som har legat längst på stället tycker de är kung över alla andra. Lite mysigt vare ju att umgås me Robins familj men sen på kvällen kunde jag ha åkt hem. Det var svin kallt när vi gick och la oss och när vi vaknade, fuktigt varmt och kvaft. Fin dag blev det ju iaf sen på söndagen, ett litet plus! Men satan vd det regnade i lördags, not fun att vara på utställning då tyckte ja men framför allt tyckte nog Cia det. Gick inge vidare i ringen för hon ålade mest på marken för att komma bort från regnet. Inte det mest optimala att ställa staffar i regnet direkt...


Såhär satt Cia nästan hela tiden, under Lisas regnjacka. Sötnosen!

I söndags var det ju morsdag, så när vi kom hem gick vi upp till mamma och gav henne en blomma. Sen senare på kvällen fikade vi alla barn även med henne. Hoppas alla mammor hade en bra dag!

Igår dagen var även den en full späckad dag. På morgonen var jag till min nagelteknolog och fick ett nytt sett dit satt. Efter det åkte jag och hämtade Ingela i hagby för att skjutsa in henne till Bilia för att hämta hennes bil. Där skulle de även kolla min bil för att motorlampan började lysa när vi åkte från österbybruk i lördags. Tur att det inte var nå stort och dyyrt fel:) jag slapp iaf lämna in den. Efter det åkte jag till jobbet för att spendera min eftermiddag/kväll där. Gick som smort när man jobbar me Ullis;)


Den här gången fick jag naturella tippar istället för vita. Blev mycket bättre! Ser mer naturligt ut fast det är fejk. Hon avrådde mig ifrån att ha förstärkning på mina egna naglar då jag jobbar mycket med mina händer. Tippar är mer hållbart. Nöjd blev jag:)

Nu ska jag diska och sedan åka till Ekeby och köpa hundmat!



Lady Gaga - Alejandro
- I love it!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback