Friiiday, hell yeah!

Helgen är här mina vänner, såå lovley! Ikväll blire dock lungt. Ska ju jobba dag imorgon lixom... men imorgon då kör vi:) Jag är taggad på utgång (trots jag sa att jag inte skulle gå ut på länge efter förra helgen...). Ska bli ruuligt:) De som vill, hänka på vettja!!


en utgång me systeryster för ett tag sen.

Imorgon är det ju den dagen som många har pratat om och kanske väntat på. En hel del är less på allt prat och skriverier det har varit om det men jag tycker det ska bli roligt! Jag unnar dem lite lycka. Jag ska iaf sitta bänkad framför TV:n och se när (äntligen) våran kronprinsessa får sin Daniel. Hörde på radion i morse när jag satt i bilen att över 60% vill avskaffa monarkin. Helt dumt tycker jag! Jag vill ha kvar kungahuset och kosta vad kosta vill för oss skattebetalare:)


Nej nu ska jag väcka min karl och föreslå att det får bli en ramsta-pizza ikväll till middag:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback