Kärlek

Usch man nästan skäms att sitta inne när det är fint väder... Ibland ska man göra det oxå, alltså vara inne. Men vad glad man blir av vädret! Jag är glad hela tiden känns det som och man har en massa energi trots semestern är långt borta ännu.

Vet ni vad min karl gjorde idag?? Han har varit lite små putt och butter i över en vecka nu. Han har inte pratat och brytt sig så mycket. Alla kan ju ha svackor lixom. Men idag när jag kom hem från jobbet fick jag en bukett blommar och en stooor kram med orden "jag älskar dig" och "förlåt". Vet ni vad jag gjorde.... jag grät, haha. Mes man är lixom! Men vad jag älskar den karl. I med och motgångar<3

Just nu är Robin med Oskar på tomten och grejar. Jag kom precis därifrån. På vägen hem svängde jag förbi "grannen" lillebror. Han håller på med det sist i badrummet han renoverat, blir sjukt fint! Svart och vitt går det i. Bara det blir klart ska jag och Lisa fixa lite i hans hus. Just nu är det byggdamm överallt! Vi ska sy gardiner och fixa lite små pyssel, kommer bli så kul.

Nu ska jag kila in till moster en stund och vara lite smak råd:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback