Måste visa den här...

I söndags när jag vaknade så var jag själv i sängen... Robin hade följt me Oskar och Joel ut på krogen kvällen innan, men innan jag gick och la mig fick jag ett sms av honom att han var på väg hem. Kände hur paniken började växa inom mig och tankar började flyga runt "tänk om det hänt Robin något" "tänk om han ligger död nånstans"...  Jag ska just gå ut i köket och hämta mobil för att ringa honom och då möts jag av det här.... haha


Suddig bild jag vet men så jävla kul kort! Hahaa!
Hunddynan måste ha varit riktigt skön eller vadå??

Jag fick snällt leda in honom till sängen sen och pyttsa i honom lite vatten. Pluutten då, tål inte sprit:)
(åå vad han lär hata mig för det här, haha, men så värt det)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback