Onsdag

Fy vilken seeg dag det varit idag, skönt att den börjar gå mot kväll nu. I morse var det riktigt tungt att gå upp av någon anledning... Tror jag snoozade 5 ggr! Robin lika så. Rätt så nice att man är ledig imorgon dårå:) Då ska det få bli sov morgon! Måste även göra en raida här hemma på städfronten, ser för jäkligt ut rent sagt. Man kanske skulle se om det fanns nån tvätt tid me... På eftermiddagen imorgon ska jag iaf till Lisa och fixa mina stackars naglar. Dom ser inte för roliga ut just nu. Första veckan efter man har varit hos henne är de jätte fina sen går det utför... jag tycker jag filar och filar men så jobbar jag ju mycket me händerna oxå. Svårt val om det är värt att ha kvar dem eller ej... Får se.

Just nu håller jag på att baka bröd och förbereder mina hemma gjorda chilli-burgare. Robin är och säljer nån bil, hoppas han kommer snart för jag är hungrig. Vi har hyrt en film ikväll me som jag hoppas är bra. Sen 21.00 är det greys på 5:an, det måste ju ses:)

Nu kom min karl hem!!! Matdax:) 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback