Thailand<3

Nu äntligen har jag varit och dragit över alla bilder från thailandresan av Lisa. Guud vad jag längtar tillbaka när jag tittar på dem! Jag vill åka dit igen i vinter!!! Robin och jag har pratat om det:) men vi får se... Vet ju inte om husbygget har dragit igång då... Hatar att inte veta något och inte kunna planera.

Här kommer iaf lite bilder!




De två översta bilderna är från första dagarna vi var i AoNang. Vit var man då:)


Chicken island. Ön hade ett berg som såg ut som ett kyckling huvud, där av namnet. Finare stränder får man leta efter! Men vi var mest på grannön Poda hela tiden:)


Min fina syster på Poda


Poda. Det man ser bakom är AoNang (där vi bodde)


The beach. Det var här de spelade in filmen med samma namn. Skit fint var det och klarare vatten har jag nog inte sett, synd bara att det var fööör mycket turister...


Monkeybeach


Från vårat hotell på Phi phi öarna




Railey beach


Min faster Agneta och Christer, det var hos dem vi bodde i AoNang


Anna och Kristoffer kom de sista dagarna vi var där. Här är vi på Poda


Lisa poserar i penis-templet, haha


Farmor och jag:) Jag vill vara så brun igen!!!


Agneta och Christers hus


Deras bakgård. Så himla fint!!


På Poda me farmor

Finns hur många bilder som helst, får begränsa mig me de här:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback