Äntligen hemma

Som ni ser har jag äntligen kommit underfunn med mobilbloggningen, haha. Förstår dock inte hur man gör bilderna större och centrera inläggen. Meen det kommer nog:)

Idag har jag haft en underbar dag i skolan, eee not. Tycker verkligen att läraren är as tråkig och allt blir så låååång draget med henne. En dag känns enormt lång när hon står och håller låda framme vid tavlan. Skönt att det snart är över:) men vad jag kommer sakna klasskompisarna. Vi har faktiskt dunder kul ihop. Lisa som jag brukar hänga med i skolan berättade en jätte rolig grej när vi var och lunchade på unico, hon är gravid! Så himla roligt! GRATTIS TILL ER!! Vad skulle jag göra utan dig Lisa:) skolan vore sååå mycket tråkigare! Hahaa

Efter skolan så var jag och hämtade ut min symaskin som var färdig, 1800:- bara sådär. Det sved kan jag tala om! Eller ja på fredag när jag är tvungen att sätta in den summan på Robin konto så kommer det svida, haha. Fy jag är verkligen fattig som en kyrkråtta just nu. Lääängtar till fredag för då är det LÖN! Efter det for jag och Robin runt lite och kikade på lite grejor:) Sen skrek min mage efter mat och även Robins så det blev gasen i botten hem, trodde jag... Nä då var han bara tvungen att "titta till" tomten, som om den inte skulle ligga kvar lixom HALLÅ! Jag blir så grinig när jag är hungrig, sorry babe;)

Sitter just nu och kikar på äntligen hemma som har prmiär ikväll. Älskar det. Man får så mycket tips och idéer av hemma-fixar-program. Nu får tametusan pappret på avstyckningen komma snart så vi kommer någon vart me huset! Seega människor!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback