Blev en kanon dag!

Ledig, skön och rolig måndag blev det idag. Åkte till söta Lollan till lunch. Fick en jätte god spenat och feta ost paj som var JÄTTE god, taack! Medans vi mummsade och åt busade Cia och Cleo. Fullt ös var det mest hela tiden. Högljudt och hårdhänt blire när staffar leker. Ibland blir man lite rädd att de ska göra illa sig, haha. Mätta och belåtna gick vi ut i "vårsolen" och lät vovvarna springa av sig, även Chiina (grannhunden) kom och lekte. Även då var det fullt ös, fattar inte hur de orkar! Till slut blödde Cia på tassarna av allt spring, tussan då. Då fick det bli vila i bilen tills jag for hem. Härligt att vara ute fast den frånvarande solen:)

Väl hemma så var det i princip in genom dörren och ut i bilen igen. Robin ville åka till byggmax och bauhaus och jag ville till ikea så vi tog en liten shopping tur. Mysigt att göra det tillsammans, roligt oxå att åka till ikea tillsammans för det händer inte sååå ofta. Robin hatar att åka dit:) Jag älskar att vara där, haha. Blev även en tur till ballingslöv för att titta på köksluckor och bänkar. Vi hade ju lite olika åsikter om hur vi ville ha det innan meeen jag fick som jag ville ha det till slut:) Övertalning på max, haha. Nejdå när han fick se hur jag hade tänkt det så fick jag godkänt. Det kommer bli så fint!!!!! Längtar så mycket tills vi kan börja me huset!


Sånna här förvarings lådor köpte jag på ikea. Massor i olika storlekar som jag nu suttit och märkt upp vad som är i dem. Nu är det riktig ordning och redan i garderoben. Fattas bara en hylla som Robin ska fixa i påskhelgen nu. Sedan kan jag även ställa alla lådor på nått:)
På bauhaus så hittade jag tavelkritefärg som jag ska måla väggen som Robin håller på att bygger med. Kommer bli riktigt fint:) Vem vet det kanske blir rena rama konstverket ritat på den sen, haha.


Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan sussa. Jobb imorgon klockan sju står på schemat!

Natti natt söta ni♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

YEES! Grattis till övertalandet! :D fick du din blingbling-bänk nu tillslut?? hoppas du får en lugn dag på dalby! STOR PUSS <3

2010-03-30 @ 10:28:29
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback