Härlig dag!

Jag är så himla glad idag, vet ej varför men allt känns toppen. Låg och tänkte på allt som är på väg att hända i mitt liv i morse och jag blev så himla nöjd. My life is fabulous!

Eftersom jag var så uppåt sä passade jag på att göra allt det där tråkiga idag. Tvätta, städa, diska och bädda rent i sängen. Fick världens ryck kan ja tala om! Putsade fönster och torkade golvet t.o.m (hör inte till vanligheterna). Efter det tog jag en lång promenix med hundarna. 1 och en halv timme vart det:) Var skönt men synd bara att det är sånt piss väder. Snacka om smutsiga hundarna var sen! Men nu är även de städade och fina:)

Kvällen blir lugn. Har lixom inte så mycket cash till att göra så mycket. Robin är i åkersberga hela helgen och ska ta jägarexamen. Ikväll skulle han vara där till 10 tror jag:( men det går nog ingen nöd på mig för så ska det låta här säsongs premiär ikväll och sedan är det ju solsidan:) Bästa programen ju! Peter Settman är ju bäst, haha.

Vad härligt det är när allt är rent och fräscht hemma. Man känner sig så nöjd när hemmet är fint. Imorgon ska jag tapetsera köket, där min lilla terrorist har gått bärsärkargång. Hittade en rulle tapet i källaren som blev över när vi tapetserade här när vi flyttade in. Blir bra det! Har även suttit och funderat på hur man skulle kunna göra det finare i vardagsrummet. Tror jag har en idé:) Men det blir till löningen det. Hahaa har en hel lista nu som jag har skjutit upp tills lönen kommer... får se hur långt den räcker:) Vårjacka, nya stövlar, vårkläder är ju en dela av det som står på listan och sedan har jag även hittat ett par sjukt snygga jeans som jag vill ha.


Så ska det låta
Bästa programet!!!=)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback