Ledig måndag

Kanske är dags för en uppdatering här kanske:) Har väll inte hänt nå välldans mycket sen sist ja skrev. Jag har haft en jobb-helg och det blev en lugn sådan. Men fullrulle är det ju hela tiden. Sen är det så tråkigt för min älsklings tant var på sjukhuset:( saknade henne. Hoppas du piggar på dig!

I lördags efter jobbet så åkte ju upp till mamma och pappa och hjälpte till att laga mat. För på kvällen hade vi middag med jaktlaget hemme hos dem. Blev en jätte trevlig kväll med mycket mat och dricka. Man var inte så värst pigg på söndags morgonen sen när väckarklockan ringde halv sex. Kändes att man fått sova en timme mindre! Var det någon som glömde ställa klockan en timme plus då?? En på jobbet kom halv nio ist för halv åtta hon, haha. Inte lätt det där:)

Jag har ett knep att komma ihåg hur man ska ställa om klockan.
På våren plockar man fram trädgårdsmöblerna och då ställer man fram klockan en timme.
På hösten plockar man tillbaka trädgårdsmöblerna och ställer tillbaka klockan en timme.
(var nån lärare i skolan som jämt sa det där, haha)

Idag är jag ledig! Så himla skönt. Fick sova till halv nio dessutom, sen ville hundarna att jag skulle gå upp:)
Jag funderar på om jag skulle ta och åka till ikea idag.  Jag ska åka in till Lollo en sväng me:) Får se om jag tar ikea före eller efter. Skulle behöva införskaffa förvaringslådor till en av garderoberna i köket. Är kaos där inne! som allt annat här känns det som... Robin håller på att bygger om lite grann. Verktyg och sågspån överallt! För dammsuga efter sig det kan man ju inte göra, Neeeeej nej.

Om man kanske skulle ta och klä sig lite nu då. Tänkte ta in lite påskris när jag ändå går ut me hundarna:)

Soo long!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback