Söndag kväll

Först och främst vill jag säga
GRATTIS till ROBIN som klarade jägarexamen idag!
Nu kan vi jaga ihop:)

Just nu sitter jag och degar i soffan. Har sjukt ont i hela kroppen efter gårdagens träningspass. Men imorgon ska jag på det igen:) Sitter och tittar på filmen "kärleken checkar in" fast det är Johan Falk på 4:an. Vet ej varför?? Men kände för en romantiskt film. Robin ligger och sover på soffan han, sötnosen min. Hans familj var har tidigare och käkade smörgåstårta. Var mysigt! Jag gjorde en italiensk smörgåstårta som var as god. Gjorde den första gången då farfar fyllde 91 år.

Jätte god med både röd och grön pesto som fyllning med parma skinka och mozarella:)

När alla skulle åka och vi stod ute i hallen så hörde vi nån som smaskade inne från vardagsrummet. Gissa vem det var??? CIA!

hon hann dock inte ta så mycket men en liten bit iaf, haha. Pluttan<3

Nu ska jag kocentrera mig på filmen lite:)
Godnatt på er alla!!

P.s Varför i helvete skulle den här snön komma för!!! Det var ju nästan vår innan. Man blir ju fasiken deprimerad snart! 


Kommentarer
Postat av: Lollo

jäääävla SNÖ ellerhur?!?!?! fast idag är det ju solsken iaf, skönt det :) men hallå! Cleo vill busa med Cia och Loke snart ju! BLÖTPUSS <3

2010-03-22 @ 11:12:14
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback