3 mars

Det här med blogg design är inte min grej... Nu har jag suttit i typ en halv timme och försökt få till en text nederst på alla inlägg. Fick till det ändå till sist men tålamodet var på bristnings gränsen där ett tag kan jag tala om... Jag som hade tänkt ändra hela bloggen men neeeej. Svåra grejer det där.

Nu snöar det igen (tänkte bara informera er om det om det nu skulle ha undgått er att se det:P) och pappa sa att det skulle komma mera inatt och imorgon. Ååååhh säger jag bara. SLUTA NU!

Nu börjar jag snart klättra på väggarna snart här hemma, as tråkigt att vara hemma när man måste. Kan det inte vara torsdag snart så provsvaren kommer. Jobbigt att inte veta om det är salmonella eller ej. Idag har jag inte känt nått i magen heller så hoppas det är över! Igår kväll innan jag gick och la mig hade ja ett sånt där magknip igen som man tror man ska dö, typ. Söta Robin kom hem igår med olika sorters proviva drycker som skulle vara bra, gulligt av han. Dricker just nu jordgubb och den kan jag rekommendera:)
På förmiddagen så tog Lisa och jag en promenix med vovvarna upp i skogen. Var jätte skönt. Tur att vi gick innan det började snöa. Sen hjälpte vi pappa en sväng med snöslungan, var nån grej som var trasig som vi hjälpte till att byta. Sen bjöd han på lunch:) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med... Städade ju allt igår och tvättstugan var bokad... Just det Robin o ja böt gardiner igår. Köpte nya på jysk för ett tag sen och de blev skiit snygga i vårat kök. Lite vår fint sådär:) Nu fattas bara att våren ska komma på riktigt oxå...

P.s Var det någon som såg på outsiders igår?? Handlade iaf om unga mammor mellan 14-16 år. Vilka starka tjejer som orkade med allt. Speciellt Nadja som hade en dotter på ett år och ändå lyckats gått ut nian. Starkt gjort! Det är så många som har emot unga mammor men känner man att man klarar av det så varför inte känner jag. Visst är det väll bäst att vänta och få känna att man fått leva klart undomsåren men jag tror inte att man är en sämre mamma bara för att man är yngre.
Tänk vad underbar att ha en liten bebis att hålla i famnen. Jag längtar faktiskt jätte mycket till att bilda familj men samtidigt är det inget man vill stressa in i. Jag har även mycket kvar som jag vill göra innan man får barn. Hahaa nu bladdrar jag på här känner jag... Igår när jag tittade på outsiders så kom Robin och bara nej nej nej nu byter vi kanal, haha. Farligt det där att titta på bebisar, man blir så sugen:) Men som sagt jag har mycket jag vill göra innan, som att tex få vårat hus färdigt och plugga vidare.

Titta nu på texten som jag var så duktig och fixade:)
hahaa


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback