Vårkänslor!

Idag har jag haft vårkänslor till max! Var ute och gick på fm med hundarna i solen, var så skönt! Ställde mig mitt på skogsvägen med solen i ansiktet och bara sög i mig solstrålarna. Nu börjar snön/isen t.o.m smälta bort från vägen. Till lunch åkte jag in till Lollo en sväng. Innan jag åkte hem så stod vi på gården en stund me Cleo och Lollos grannars hund, i solen såklart. Man känner sig så pigg och glad när solen tittar fram. Är den inte härlig så säg. Efter det var jag och handlade en sväng till myskvällen imorgon på ica maxi, Var bara tvungen att köpa tulpaner, för det är vår för mig. Så nu har även våren fått flytta in i våran lägenhet:)

Härlig bukett va??



Kommentarer
Postat av: Inger-gerda

Hej Elin! Jag är ett STORT fan av din blogg, kollar in den flera gånger om dagen, även fast du kanske inte uppdaterat. Jag kan läsa samma inlägg säkert 4 gånger på en dag, SÅÅ himla bra!

Har lite frågor som ja hoppas du vill svara på!!

1. Kan inte du lägga upp typ "dagens bak-recept"?

2. Vem av dig och robbin frågade chans först?

3. Hur kan du sy så fina dukar och gardiner??!

4. Om man skulle se dig på stan, för man komma fram och hälsa då?

5. Din kompis Lollo verkar vara lite hermig, hon skaffar samma almanacka, samma hundras(med nästan samma namn!!!) tycker inte du att hon e lite dryg?



Blir jäätteglad om du svarar, och om du vill kan du länka till min egna blogg som handlar om mitt liv som arbetslös!!



KRAMAR FRÅN INGER-GERDA

2010-03-16 @ 23:33:31
URL: http://inger-gerdas-liv.blogg.se/
Postat av: Elin

LOLLO din NÖRD!!!!!!

2010-03-17 @ 16:55:42
URL: http://doncellita.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback