Vinterland

Jaha då börjar det om från början igen då... Julen kanske t.o.m kommer snart igen. Nää då men fy vad onödigt att det kom så mycket snö och imorgon skulle det bli ännu mera enligt nyhetsmorgon, bläää. Jag som hade tagit fram vårjackorna, det är bara att hänga tillbaka dem igen:( *suck*

Lite härligt är det dock när det är vitt överallt och solen lyser. Var nyss ute på en liten promenix och sög i mig lite sol. Känner mig redan piggare:)







Hundarna älskar verkligen snö! Hoppar och skuttar hit och dit. Skönt att det inte är lera nu heller för fy sjutton vad jag hatar att ha hund när det är sånt väder.

Jag skulle få en lunch date med syster yster om en stund. Ska nog ta och spela lite sims3 under tiden jag väntar:) Sjukt kul är det:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback