What a day...

Är heelt slut i huvudet just nu. Förstår inte mig på våran lärare. Det är stress hela tiden. Klockan nio skulle vi vara på ett studiebesök längst bort på kungsgatan, jaa det tar en stund att gå dit från st.pers gatan! Hon hade inte riktigt räknat me de... Stress bort till "ordbild", stress tillbaka till skolan och intensiv genomgång av LSS-lagen. Klämmer in lunchen (som hon ville korta ned för att vi skulle hinna me allt), tillbaka och mera intensiv inlärning och grupparbete till tio över fyra, phuu! Jag kommer inte ens ihåg vad vi gick igenom de två sista timmarna, blodsocker nivån var i botten och huvudvärken kom smygande. Hon är bra knäpp lärarn alltså, vad tror hon lixom?!
Fick en härlig lunch tillsammans med Anna iallafall på Unico. Mysigt värre:)

Men nu är jag glad med god mat i magen som R lagade. Nu ska jag sluta gnälla!

Imorgon kommer Lollo hit med lilla Cleo! Ska bli så himla roligt. Läängtar;)


Häärlig tjej det där!!♥


Cia har fått en besatthet...
dock ingen dyr hobby:-D

mmm pinne...

den är min, BARA min!

oj då lite stor kanske...

Det här var ingen pinne utan en stock!

Och Loke toke solade medans terroristen jagade fler byten


Kommentarer
Postat av: Lollo

åååh älskade Cia och Loke! <3 va himla trevligt idag hörredudu det måste vi göra om snart tycker jag! :D STOR PUSSS <3<3

2010-03-10 @ 18:50:58
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback