Can you talk to me!

Det var nog det bästa tandläkarbesöket jag varit på någonsin! Jätte gullig snäll tjej som tandläkare hade jag. Tror jag ska sluta oroa mig för att gå dit i fortsättningen. Det är ju bara löjligt att vara rädd för dem (får se om det låter så om 18 månader när jag ska dit igen...). Till min stora förvåning blev jag inte ruinerad heller:) 162:- kostade kalaset, bra tyckte jag! Tydligen så införde moderaterna nå bidrag när de kom till makten, så 300:- varje år får man i bidrag. Jag hade 3 år innestånde så 900:- rabatt fick ja, Tack moderaterna!!! Jag ska rösta på er igen i år som tack!:)

Just nu har jag tre vilddjur som flyger om kring i lägenheten... Nyss var de ute på den ny sådda åkern och for så min lägenhet är inte allt för vacker just nu. Regn, jord, hundar och överskotts energi är inte en bra kompo, noooo noo!

Hämtade ju min söta lilla svärmor inatt i staden... Var ett äventyr det me, haha. Jag vaknade halv två av min telefon och i luren var det någon som sa "det är din lilla fulla svärmor som vill åka hem nu". Så dragen har jag nå aldrig sett na men glad var hon iallafall, haha. Prata mkt kan hon sen innan men nu... munnen gick i ett från stan till hagby. Men kul var det att lyssna! Nu har jag en innestående Ingela:)

Idag ska jag göra nada. Skippar att åka till Lagga, gör det en annan dag istället. Man kanske skulle ta och baka:)

Idag är det fredag, tjaallallala!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback