Då var man rik igen då:)

Alltid lika härligt att logga in på banken varje månad den 27:de och se saldot. Kanske inte lika roligt imorgon sen när alla räkningar är dragna och man inser vad man har kvar att leva för... men det är morgon dagen det! Idag är det 27:de och jag är RIK! haha.
Robin och jag ska bränna lite stålersch sen senare idag. Han hade hittat en skrivare på mediamarket som var bra och jag vill till ikea. Robin har länge klagat på mig att vi inte sopsorterar, Ja men börja själv då rå lixom!! Men idag ska vi iaf införskaffa lite olika källsorterings burkar, för det är ju mycket roligare att börja när man har fina burkar att lägga skräpet i... Aja men nu ska inte vi vara några miljöbovar längre iaf! Synd bara att det ska vara så jäkla tråkigt, finns ju roligare saker att ägna sig åt! Sopsoterar ni??

Idag känner jag mig iaf mkt bättre. Ingen feber eller huvudvärk och inte lika många snorpapper. Sköönt! Men det var nog lika bra att vara hemma idag iaf så man blir helt frisk. Idag hade jag ju även tagit åt mig ett extra pass så det är ju inga slantar från min ordinarie lön som jag går miste om men lite surt ändå... Får glädja mig me att hela förra helgen så var det storhelgs OB och då 100:- mer i timmen, kommer synas på lönespecen det!:)

Idag ska jag nog fortsätta försöka läsa ut min bok och sedan gå upp till pappi en sväng. Igår kväll hade jag lite tråkigt så jag bakade kärleksmums (även kallade chokladrutor) till honom, får se om han blir glad!



Kommentarer
Postat av: Sara

Klart man ska sopsortera!!:)

2010-05-27 @ 11:44:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback