Det är synd om mig idag!

Snoret rinner och halsen värker. Jag och Robin som pratade om i veckan att vi aldrig blir sjuka... där fick jag. Äsch jag är väll inte döds sjuk direkt men halsen gör satans ont alltså när man sväljer. Sitter och pimlar honungste och det hjälper ju lite, fast bara för stunden... Jag hade ju tänkt åka till gränbyC idag och då ska jag sjutton inhandla halstabletter! Meeen jag är inte så sugen längre på att åka dit... får se.

Idag är jag iaf ledig! Det är skönt efter en jobb-helg. Alla boende på dalby är typ sjuka så det är deras fel att jag är sjuk nu!
Ikväll är det ju vårruset oxå... Vi ska springa/jogga/gå (jag ska göra det sist nämnda) ett gäng från jobbet. Bir nog skoj! Hoppas jag mår liite bättre då bara.

Sitter just nu och pular med en ny blogg design. Är ju rätt så kass på det men får se vad det blir:)


Hittade ett sött kort på när Cia var valp. Så liten mot Loke!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback