En slagen hjälte...

Klockan ringde halv sex imorse, för jag skulle ju jobba idag hade jag tänkt. Satt vid frukostbordet och fick inte ner en bit och kände huvudvärken komma... ojdå jag hade visst 38,2 i feber igen. Ringde och sjukskrev mig faktiskt då. Men jag får så in i bomben dåligt samvete för jag vet hur jobbigt det är att gå kort om folk, men vad ska man göra lixom? Jag är ju heller inte sjuk så ofta... Pratade me Mikaela nyss och att inte borde komma i morgon heller. Sen är jag ledig fre, lör, sön så hoppas bli frisk under de dagarna!

Igår äntligen fick vi tag på Fredrik på fiskarheden!!! Han skulle göra ordning bygglovet nu och skicka det till oss omgående, sköönt att något vill skynda på! Med de handlingarna sen ska vi komplitera med garagets bygglov och sedan skickar vi in dem. Hoppas inte det tar ett halvår de me som förhandsbeskedet gjorde... de säger ju att bygger man utanför tättbebyggt område ska det gå fortare för de papprena hanteras först. Får la se...

Alltså jag hårar nå kopiösa mängder just nu! Är det normalt??? Känns som om stora tussar försvinner när jag drar fingrarna genom håret. Golvsilen i duschen blir full direkt! Och det är nått av det värsta jag vet, att göra ren golvsilen. Jag spyr!!
Men hur kommer det sig igentligen att man hårar?? Jag har iaf olika prioder när jag hårar mkt... Är det brist på nått kanske?? Nån vitamin som saknas eller så?? Tål att kollas upp tycker jag för jag vill ha mitt hår kvar!


Tjockt hår har jag ju men tänk om det blir tunt...

Nu ska jag göra ett försök till att äta frukost. Hungrig är jag ju men halsen protesterar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinterpälsen som faller av ;)

2010-05-26 @ 16:04:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback