Onsdag idag då

Det blev sol idag iallafall:) Lisa och jag har varit i vreta och promenerat och jisses vad hett det blev! Sommarvärmen har verkligen kommit. Men oj vad det byggs mkt nya hus i vreta, överallt ploppar de upp. Men det är ju sjukt fint där så det förstår jag att folk vill bygga där, jag kan tycka att vreta tappar sin charm lite nu när det blir stort...

Både igår och idag har jag försökt ringa till våran kontaktperson på fiskarheden. Men INGET svar! Vad gör karl!?! I måndags fick vi ritningen på huset, så som vi vill ha det. När vi satt och tittade på det då så såg jag att de har tagit bort de öppningsbara fönstrerna i köket när de ritade om. SUCK!! Vet inte hur många gånger vi ringt och ändrat nu... blir lite less. Varför tar de bort de öppningsbara fönstrerna lixom?? Känns ju som om man vill ha det i köket om det skulle hända nått och man vill vädra... Får väll fortsätta och ringa imorgon då.

Nu sitter jag här och väntar på att nagellacket ska torka. Filade till naglarna lite:) det är så svårt att få det snyggt men tror jag lyckades ganska bra den här gången:) kanterna syns knappt! Till nästa återbesök funderar jag på att ta bort dem och sätta dit en förstärkning på min egen nagel istället. Nu har ju mina egna naglar vuxit så mkt så man kan ju försöka. Får se:) tror dock att med tippar håller de längre, men vad vet jag??

Lyssnar just nu på Lady Gaga (såklart)- Paper Gangsta. Den har blivit lite av en favorit just nu! Fastnar i hjärnan och så går man och sjunger på den hela tiden, haha.


Såg ni Hollywood fruarna i måndags förresten??
Så roligt när de har samlat alla och de får svara på "pinsamma" frågor. Maria Montazami är ju bara för roligt! Anna Anka kan ju bara gå och dra nå gammalt över sig... haha. Pinsam kvinna!
Men nu är säsongen slut:( hoppas de kommer en till!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback